Hello

HELLO!

I dag har den varit en väldans soft dag, Riikka kom hit vid 11 för hon var ledig och för att min familj tycker det är helt ok om jag har en kompis här under dagen. :) Softade lite och badade lite i den dock inte så varma poolen.
Mamman kom hem tidigare och jag var klar redan vid 6. Åkte till panera & bread, åt den goda kycklingsalladen, pratade och for sedan hem redan vid 9 tiden, mamman är på kurs nu så det är bara jag och pappan som är hemma. :(
Så nu ska jag tillochmed lägga mig innan klockan är 11 och så ska jag fundera ut om min klocka går 12 timmar före/efter för den ringer aldrig på morgonen längre. ska försöka klura ut det innan jag somnar.
Så det är vad jag ska öra nu. I morgon kommer jag jobba mellan 7.30 fram tills pappan kommer hem, kanske till 6.30 kankse till 7 kankse tills på lördag.

Sov gott
// Helén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0