I bland gillar jag idén med att vara au pair.

sovmorgon!!!!! wooooohooooo

i dagkan jag inte riktigt fatta,  vet inte varför jag ställde klockan så tidigt, redan klockan 7 och jag börjar 8.20. min mobil ringde matchande till min dröm så jag vaknade utav att pappan knackade på dörren, men jag var inte riktigt säker så jag öppnade dörren och frågar, jajamänsan, men det var bara för han trodde inte jag hörde och nu var jag ju tydligen vaken. Så jag tog och gick tillbaka till min varma gos säng, satte mig eller halvlåg ner i min säng, med datan i knät, blundade, hörde själv att jag snarkade och här sitter jag nu, 20 minuter innan jag ska börja, och jag har inte gjort ett skit än, vilket jag inte behöver heller. Nu är det 9 grader ute, vilket jag tycker är jätte kallt, vaknade tillochmed i natt av att det var för kallt så jag fick stänga fönstret en bit, men om det är under 10 grader så är det inte längre sommar, det lärde jag mig utav cecilia och hennes grupp när vi arbetade om årstider och det sitter kvar, haha och då kan jag ha på mig mina mysbyxor som jag inte har andvänt en endaste gång här iusa och som jag nästan ALLTID andvände i sverige. Och mina mysstrumpor som är jonas som han inte har fått tillbaka, som tur var.

Camilla, det var Anna och katarina som började med det tror jag, men sedan så visste ju hela klassen.

Jag fattar inte, svenska för nybörjare, var det inte engelska du skulle gå?


Nu ska jag gå upp SNART, blir väl 5 minuter innan jag börjar, det är så varmt och mysigt här under mitt älskade täcke.

I bland är det bra att vara au pair.


// Helén


Kommentarer
Postat av: Camilla

du fattar ju ingenting. joo de va engelska. men de va bara 5 svenskar i den där gruppen :D hehe.. så ja trodde ja hade kommit fel :D hehe

2008-08-30 @ 21:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0