MOOOOOOOOOOOOOONIKA.

Hej monika hej på dig monika.
HEJ HEJ HEJ MONIKA!
MOOOOOONIKA!

Sitter här och gör en spellista tills i morgon med svenskar låtar, då ska denna spelas bland annat.
Det är ju hopplöst att hitta svenska låtar på internett, eller så är det jag som inte är så bra.
Hittade lite barbados, ted, winnerbäck, håkan hellström, lill babs, och massa andra.
I morgon ska vi lära dem dansa också, det räcker minsann inte med middagen vi så fint har ordnat.
Nu glömde jag lära sandra i helgen men det får väl gå. Jag ska ju då bjuda upp Larry. Hahaha

Och om någon som läser detta har "ingen stoppar oss nu" med black jack så får ni gärna skicka den,
Kajsa jag vet att du har den.  Och även grand hotell med barbados.

Nu ska jag ta och sova min skönhetssömn. 
 
// Helén

Kommentarer
Postat av: Elin

jag skickar blommor till ditt kontor, en liten nyckel till där jag bor. (8) Kommer du ihåg helen ?? <3

2008-08-26 @ 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0