Peter och lusia var ett strå vassare.

Hallå hallå.
Nu kommer min pappa bli rackarns med arg eller kankse inte, pratade med Camilla nu, Men det är ju bara att säga att barna sov, för zoey sover och Zach vilar så på sett och vis så hade jag ju fri tid.

Pratade med Camilla i 50 minuter och det mesta var om skolan, hon hade varit där i förra veckan och hälsat på. Hon och Hanna. Adu, trevligt trevligt. Nu vet jag varför dem skålade för mig, dem hade suttit på mingel och då fick någon välja vilken som skulle vara dem sista låten och då spelade dem Håkan hellström och då tänkte dem på mig och skålade, haha.  Vi pratade inte om så mycket kom jag på nu, mest var det väl jag som babblade på, som alltid. Men tiden gick och hon var tvungen att gå på toa. Hon kiommer även ihåg !"min sten och jag" som om det var i går, och det bara var så typiskt mig. haha

"du e den smartaste de har du alltid varit måste säga de. under våra tre år på gymnasiet måste du varit den smartaste iaf. :D hehe jag älskar dina ideer" Tack för att du sa det, men i bland undrar jag om inte peter och luisa var lite smartare, men bara ibland.

I går började Anna även skolan och jag undrar hur det gick för henne, jag som är så nyfiken, och camilla ska gå på komvux för engelska b, det är ju rackarns med bra.
Jag ska hitta gym, och packa mina saker för den svenska middagen.
Undra om pappan kan se att jag är inne på datan? men den står ju i köket och jag andvänder den ju även för att spela musik till barna på för at jag inte köpt cd-skivor.

skepp och hoj
// Helén


Kommentarer
Postat av: Anna

Det gick jätte bra i skolan, fick 100 sidor att läsa tills imorgon(ingen lätt text, handlar om grupp psykologi...), första dagen... Jippi, en bok som jag ännu inte hunnit skaffa! Fick ringa till morsan och kolla om hon kunde kolla med lindome om de hade den inne, och de hade dom! Sån jävla tur har ja! Suttit och läst sen ja kom hem. Btw så stod de på vårt papper att vi skulle sluta 12, när fick ja sluta joo 17. ^^ Jaja, berätta mer imon... Slutar tidigt då..

2008-08-26 @ 22:39:05
Postat av: Camilla

hehe.. ja va på komvux igår. glöm att ja går tillbaka, ja skiter någ i den kursen :D hehe..trodde ja hade kommit till nybörjar svenska för utänningar först.. men de e inte därför. utan läsa en kurs man inte behöver. nej tack säger ja. ok luisa va strået vassare de va hon faktiskt. men du kunde ju komma med bra saker ibland de kunde inte hon :D hehe

2008-08-27 @ 11:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0