städorkorna mot au pairen.

Vissa saker kan jag mig bara inte förstå mig på.
Tex varför alltid, då menar jag alltide städerskorna inte kan passa tiden, de förstör alltid mina dagr då de kommer, de ska komma mellan 11-11,30 när kommer dem jo runt 1 och ska stanna till ca 2,30 och hur mycket honner jag göra då med barna? Jag kan inte göra något innan för då kommer dem inte in, och eftersom dem är så efterbliva och aldrig kommer när dem ska komma så blir jag arg. Så nu är frågan om jag ska åka till Riikka med barna eller om jag ska vara här hemma, om jag är hemma så kommer dem inte städa mitt rum, eftersom jag och barna är inne i det rummet, men jag har någolunda städat än då. Eller så pker jag och kommer tillbaka om några timmar, men då vet man ju inte om dem har brännt ner hela huset.
Jag älskar att vara au pair i bland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

fan va bortskämd du e.. städade farmor för dig innan elle??? hehe

2008-08-30 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0