Mitt knarrande knä och jag, kankse blir som "min sten och jag" vem vet?

Hej hej,

I dag har jag varit på stranden på första gången sen jag kom hit, wooohooo.
Strand och strand det var ju vid en sjö, men iaf.
Mötte upp Lina en tysk au pair från tyskland, vi packade in alla ungarna i en bil, det var minsann inte det lättaste. Det var en sådan bil som man sitter i bagaset, kom i håg att frida hade en sån bil någon gång i livet. Men iaf, åkte till stranden och bara slappade, Zach gick lite längre än vad han fick och jag ropade på honom, då kom det fram två flickor till honom och frågade, Vart är din mamma? då svara han så smart, nja hon jobbar. men vem är du här med då? Helen! haha jag började skratta och hämtade honom så söt är han. IBLAND! Det var en annan mamma som frågade, om hans ärr på magen och om det var för hjärtat, så vi pratade lite om hjärtproblem, så säger jag, men hans mamma är läckare, jag får en konstig blick och efter ett tag. Åh jag är så ledsen jag som trodde du var hanns mamma. Näpp där hade hon allt fel.
Åkte hem och alla barna var jätte trötta, gjorde lite mat, pappan kom hem och jag fick fortfarande jobba, Riikka kom till mig vid 7 tiden utan att jag visste det, men hon väntade så snällt på mig, sätter mig i hennes bil 19.32, hallå eller, halv 8 fick jag sluta. Jag säger då det.
Åkte till Sothbery, mötte upp Janinna och Lina, for till maggie mc fly och åt inte så god sallad.
Nu sitter jag här och planerar inför i morgon.
Och jag har kommit fram till att om, vi äter frukost här och jag gör ordning efter oss, åker sedan till Riikka för att ha en playdate och sedan äter lunch där, för att sedan bege oss av till glass farmen med alla barn, och vara hemma strax innan 3 då jag ska sluta, så skulle jag ju inte behöva städa i morgon. Det måste vara havregryns gröten som har gjort mig så smart på sistone. Pratade med kajsa eller habibi förut när barna hade nap time, gud vad jag skrattade åt en gamal bild på henne, jag häll ju på att dö eller något liknande, haha
Jag håller förövrigt på att bli galen här av alla mina myggbett, någon sa kom inte ihåg vem, att dessa myggbett kan vara farliga och jag har typ nu en miljon eller något och alla har jag kliat sönder.

Föresten i dag på stranden, så fick jag så fruktansvert ont i min knä, mitt knarrande knä, attand vad rädd jag är att jag ska få ont i knät när jag är här, har blivit bättre nu men jag får ju göra något åt mitt knä, det är en sak som är säkert, men frågan är vad!? Jag vet att Daniel sa något en gång men det kommer ju inte jag ihåg, jag brukar komma ihåg allt men inte bra och nödvändiga saker.

I går när hanna och jag hopps det var någon med henne, så skålade dem för mig, men jag har inte fått svar på varför. Skulle vara ganska roligt att veta. Positivt Negativt?

Nu ska jag sova och jag ha även i dag ställt alla mina 3 klockor. Jag ska rackarns inte försova mig något mer.

// Helén

Kommentarer
Postat av: Camilla

Min sten och jag.. asg..

kommer ihåg de som igår :D

2008-08-26 @ 13:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0