Plocka äpplen.

Halloj.

Killen sitter här framför tven och är sjuk, han har feber och mamman sa att han fick se på tv hela dagen.
Han har 100.9 F feber vilket jag inte vet hur mycket det är men pappan sa att om han har över 99 så har han feber.

Just nu blir det pannkaks bakning, efter lite läsning i pippi så blev han väldigt sugen på svenska pannkakor, vilket jag uppskattar.

Detta skrev jag igår, det tog en hel dag förmig att skriva ett inlägg, ingen ork alls, tittade bara på mina kort och tänkte näää.
I dag av någon konstig anledning så vaknar jag pigg nästan utav mig själv och jag ryckte upp mig själv ur sängen och nu sitter jag här i min säng påklädd och med plattat hår 30 miuter innan jag börjar.
I dag ska vi till biblioteket om killen mår bättre. Lyssna på saga måla och leka.

Här kommer lite bilder från helgen.

 satt barnvakt och gjorde pizza och hade PJ party.

 PJ party woohoo



             
 
               

 



Jag som trodde vi satt där och drack gratis men icke sa picke.



Kvällens sista bild, övelevde "stormen" och regnet.

detta inlägget har tagit en väldans tid, började i går och slutar i dag, men så går det ibland.
Fick ett mail nyss av min au pair någonting, på söndag så ska jag gott folk plocka äpplen, kom som en chock så jag vet inte riktigt om jag pallar, orka plocka äpplen.
Nu ska jag sova så gott.

// Helén


Kommentarer
Postat av: Camilla

va de första gången du kom i tid till jobbet elle?!? hihi :D

2008-09-10 @ 14:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0