En till superhelg kanske.

I dag är det torsdag, killen har vaknat på fel sida i dag, han lyssnar absolute inte, men mamman varnade mig innan jag började jobba.
I morgon är det fredag, då ska jag först till zach´s förskola och se hur allting fungerar där, jag och mamman ska dit, tur var väl det.
När jag slutar så ska jag åka till sandra i Katonah, hon ska jobba mellan 3.30 till 12 för mamman och sonen ska bort. så då ska vi ha mys kväll med tjejen.
Vi ska äta tacos, och se på film och bara mysa. Ska bli jätte roligt,
På lördagen ska antagligen jag och sandra in till NYC för att ha kräftskiva, men det är endast om det finns biljetter kvar, vilket jag inte tror men, man måste fråga för att få ett bra svar.
På söndag frågade Riikka och Lina om jag ville med till NYC men jag pallar inte dem när dem går på diet, dem ska lyckas gå ner 5 kg i veckan. i 2 månader. Lycka till säger jag och hoppas allt går bra.

Nu ringde jag och bokade två biljetter till kräftskivan på manhattan. Sandra ska se om vi kan sova hos henne på lördag med, annars så kom vi fram till att antingen så letar vi efter något billigt boende där, eller så stannar vi och utforskar manhattan på natten eller så åker vi hem till mig och sover vilket verkligen är den absolute sista idén.

// Helén

Kommentarer
Postat av: Elin

skall dem gå ner 40 kilo då alltså?? 5 kg veckan 20 kilo månaden två ånader ???

2008-09-09 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0