Tjoho

halloj.
Mitt internet har inte fungerat rikitgt på 5 dagar och det tycker inte jag om.
Just nu sitter jag i hallen, Zach är på sin skola och Zoey ligger i sin säng.
Vi ska åka om ca 10 minuter för att hämta zach. Har suttit och pillat med det trådlösa internetet, vet inte hur jag fick det att funka nu, men jag blir ju inte förvånad om det slutar att fungera snart.
I Fredags så var jag halv sjuk, så jag sommnade redan vid 8 och vaknade 9 dagen efter.
Vaknar upp och köper mig ett telefonkort och pratar med sverige hur längesomhelst.
Åker till katonah möter sandra och vi tar tåget in till manhattan där det utlovas kräftskiva.
Snurrar runt lite först, möter upp erik och tar tunnelbanan ner till brockolibron. Går runt as länge för att leta reda på gatan, tog ett bra tag kan jag tala om. Vi 3 är dem enda under 21. eller 30. Massa företags snubbar från stockholm.
Äter lite svensk mat, köttbullar, potatismos, lingonsylt. KRÄFTOR. Man fick välja mellan 1 öl eller en auqavit till maten. Inget lägg eller något men sandra skulle jobba och jag hade ingfen lust att sova på katonahs parkering själv.
Åker hem med tåget efter en stund på union sqaure. Missade det vi skulle ta.
Söndagen möter jag Ida på danbery mall där jag inte hade varit på asa länge känndes det som. Gick runt lite och satt mest och pratade. Bestämmde vad vi skulle göra på våra lediga dagar.

Nu måste jag avsluta och hämta pojken från skolan.
Man vet aldrig när eller vart jag skriver nästa gång.

// Helén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0