Tusenbröder

Var inne på svt hemsida just nu och hittade tusenbröder.
Tusenbröder påminner mig om en kall och trist vinter dag i februari 2007.
Jonas var sjuk och vi startade tusenbröder maraton utan att vi visste om det.
Det är sådana dagar jag saknar just nu. Sådana dagar med Jonas.
Dricka te i glas och äta knäckebröd. Sitta i köket och inte ens få vara med och laga maten ens:)
När någon är så där arg och butter och man bara känner sig ivägen.
                                        TRÅKIGT!

I morgon börjar förhopningsvis min roliga helg och jag hoppas pappan ger mig pengar innan jag ska åka, eftersom jag åker så fort jag har fått slutat och kortet har jag ingen lust att andvända hela helgen.
Mina helger med sandra brukar ju vara roliga så varför skulle inte denna vara rolig??

Min Kära anna skrev ett sms till mig i går, och jag har inga som helst möjligheter att svara på någon av mina telefoner, och min syster vill att jag ska skicka hem min svenska mobil bara för att hennes är sönder. haha
// Helén

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jaa det var ju intressant:P Vad är tusenbröder för nått? :S

2008-09-05 @ 06:59:42
Postat av: Elin Eliasson

Hahah jag tittar på tusenbröder nu jag :) å niklas kollar på dem för jag har ju aldrig sett dem innan fan va bra dem är :)

2008-09-09 @ 23:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0