orka vara au pair

" Lev väl" tack nathalie men jag ska göra mitt bästa.

Denna dagen har varit helt förvirrande, åkte till det annorlunda biblioteket och lekte med riikka och lina+ barn.
Åkte hem till riikka på playdate efter det var jag bara hemma, pratade med ida och hon skulle se på någon ny serie som heter 90210, så jag hittade den och den var ju bra, påminner om O.C tycker jag.
I dag fick jag ett paket på posten, en pocketbok, gula ärtor, en pippi film till barna oc ett veckobrev.
Nä nu är jag så trött så jag dör så det är väl bättre att lägga sig. kankse ska ta och läsa veckobrevet innan.

// Helén

Kommentarer
Postat av: Pappa

90210, hette inte den serien Beverly Hills i Sverige, Helén?

2008-09-03 @ 17:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0